سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لُقمانُ علیه‏السلام :

یا بُنیَّ ، جالِسِ العُلَماءَ وزاحِمْهُم برُکْبَتَیْکَ ، فإنّ اللّه‏َ عز و جل یُحْیی القُلوبَ بنُورِ الحِکمَةِ کما یُحْیی الأرضَ بِوابِلِ السّماءِ .

لقمان علیه‏السلام :

فرزندم ! با دانشمندان نشست و برخاست کن و زانو به زانوى آنها بنشین ؛ چه ، خداوند عز و جل دلها را با نور حکمت زنده مى‏گرداند همچنان که زمین را با بارش آسمان زندگى مى‏بخشد .

اول ربیع الاول امسال پیام تبریک فرستادم برای تمام کسانی که درلیست وبلاگم قراردارندکه درکمال ناباوری بایک پیام ناراحت کننده مواجه شدم

 امام صادق علیه السلام:وقتی که زمان فوت رسول الله نزدیک شد انصار را جمع کردند و فرمودند بدانید که خانه فاطمه خانه من است و در خانه فاطمه در خانه من است و هر کس که حرمت آن را بشکند حرمت حجاب الهی را شکسته است . . . در این هنگام امام صادق گریه بسیاری کردند و کلامشان قطع شد و فرمودند : به خدا حرمت حجاب الهی شکسته شد ... به خدا حرمت حجاب الهی شکسته شد ... به خدا حرمت حجاب الهی شکسته شد

علت این پیام  راکه خواستم نوشتنددرهمین روزها بوده است که حرمت حضرت راشکستند،گفتم من منبع احتیاج دارم وبه من کتاب معرفی کردند،به دلایلی نتوانستم کتاب راتهیه کنم تاشخصی به من کتاب راهدیه داد.درفاطمیه سخنران یک هیئت کتاب من رادیدند وخوششان آمد وارآن برای سخنرانی استفاده کردندودرآخرهم کتاب رابه همه معرفی کردند وجوانهای هیئت هم آدرس انتشارات و...گرفتند تا تهیه کنند خدا می دادنداین چرخه هدایت ازکجاشروع شده تاکی ادامه پیدا میکندفقط امیدوارم ادامه پیداکندتا ظهور عالم مطلق حضرت حجه .

اینجاست که معنا میشود قلم علما افضل من دما شهدا

ریزنوشت:اسم کتاب یادشده تنهایادگار است. باتشکرازنویسنده وبلاگ تکبیر(استادشبر) 

(زهرا)






تاریخ : شنبه 91/2/9 | 10:44 صبح | نویسنده : | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • پینگ پنگ